Kwiatonowice Parafia - nowa strona Placówki oświatowe Organizacje Kwiatonowickie Stowarzyszenie HOMINI Linki
Kwiatonowice arrow Wydarzenia arrow Wycieczka do Warszawy
| Historia wsi | Ludność | Położenie | Władze | Galeria | Kontakt | Wydarzenia|

Wycieczka do Warszawy

W dniach 1 oraz 2 czerwca 37 uczniów z naszej szkoły wyjechało na wycieczkę do Warszawy.

W drogę wyruszyliśmy o godz. 4.30. Pierwszym punktem zwiedzania były Łazienki Królewskie ze Starą Orażnerią, Pałacem na Wodzie, pomnikiem Chopina oraz wszystkimi innymi zakątkami, które zrobiły na nas wyjątkowe wrażenie. Następnie autokarem przemierzyliśmy stolicę oglądając Plac Konstytucji oraz Plac Teatralny, a także szereg budynków, które są charakterystyczne dla Warszawy. Pieszo udaliśmy się do Grobu Nieznanego Żołnierza. Przeszliśmy przez Krakowskie Przedmieście na Plac Zamkowy. Następnie zwiedzaliśmy Zamek Królewski. Trochę czasu spędziliśmy na Warszawskiej Starówce.

Ostatnim obiektem naszej wycieczki w tym dniu był Stadion Narodowy. Po tak pełnym emocji dniu pojechaliśmy do hotelu.

Drugi dzień rozpoczął się nieco później. Po śniadaniu udaliśmy się do Muzeum Żydów Polskich Polin, a potem do Sejmu. Po obiedzie czekała nas kolejna przyjemność – czyli wizyta w Planetarium, gdzie uczestniczyliśmy w fascynującym seansie „Na skrzydłach marzeń.” Ostatnią przyjemnością, na zakończenie, były zakupy w Złotych Tarasach.

Cała wycieczka była udana, a uczestnicy grzeczni i zadowoleni.

Powered by Elxis - Open Source CMS.
Copyright (C) 2006-2008 Elxis.org. All rights reserved.